پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

آهای خبر خبر !!!!!!!!! نی نی دارم نی نی دارم

1391/5/30 9:49
نویسنده : مامانی
79 بازدید
اشتراک گذاری

آهای، آهای،  خبر خبر ؟ نی نی دارم نی نی دارم

بالاخره منم مامان شدم . چند روز قبل از عید فطر آزمایش بارداری دادم و جوابش مثبت بود  وای دل تو دلم نبود گفتم شاید اشتباه باشه آخه باورم نمی شد وای چقدر خوشحال شدم هم من و هم هادی عزیزم حالا ما سه نفر شدیم یک خانواده سه نفره که نی نی مون بلاخره خدا رو راضی کرد تا پا به شکم مامانش بزاره خدا رو شکر . خیلی خوشحالم امیدوارم که همه مامانهای منتظری یک روزی مثل من خوشحال بشن ما خبر رو سریع به خونواده ها اعلام کردیم شب عید فطر یه افطاری گرفتیم و هر دو خونواده رو دعوت کردیم همون شب هم بهشون گفتیم و عیدی شب عید مامان بابا ها رو با این خبر دادیم و خوشحالیشونو دو چندان کردیم همه خوشحال و غافلگیر شدن . ایشاء الله که عزیزم سالم و صالح و عاقبت به خیر باشه دوست دارم مامانییییییییییییییییییییییییییییییی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

h
4 آبان 91 14:53
تولد هر کودک بشارت امیدی است که شاید او نجات دهنده بشریت باشد. 'گاندی