پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

12 ماهگی گل پسر

1392/12/21 12:10
نویسنده : مامانی
56 بازدید
اشتراک گذاری

ای جانم پسر گلم امروز وارد 12 ماهگیت شدی مبارکت باشه عزیز دلم دیگه داری به تولد یک سالگیت نزدیک میشی عزیزم. چقدر زود گذشت این روزا همش یاد پارسال رو میکنم که تو شکمم بودی چه تب و تابی داشتم . خدا رو شکر میکنم که پسر نازی مثل تو رو بهمون داد. دندونای نیشت هم در حال در اومدن هست چیزی هم به نوروز 93 نمونده دارم هفت سین رو برا اولین نوروزت آماده میکنم آخه امسال نوروز با تو صفایی دیگه داره. هفته پیش هم با باباجون رفتیم آتلیه کودک روناک و ازت چند تا عکس قشنگ گرفتیم ولی فقط عکس اولی رو که سوار ماشین بودی دوست داشتی بقیه رو همش گریه کردی و می خواستی بغلت کنیم برامون اصلا نخندیدی خوش خنده ی مامان . عکسات رو که گرفتیم برات میزارم عسلم.

این آخرین مطلب تو سال 92 هست که می نویسم سال جدیدی پر از آرامش و سلامتی رو برای نازدونم آرزو میکنم. نوروزت پیشاپیش مبارک عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)