پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

4 ماهگی

1392/5/24 10:51
نویسنده : مامانی
65 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیزم امروز فرصتی پیش اومد تا بیام و کمی برات بنویسم الان خیلی ناز کنارم خوابیدی. کوچولوی من این روزها حسابی شیطون شدی همش غلت میزنی و میخوای چهار دست و پا کنی ولی هنوز خیلی زوده مامانی. کلی می خندی و تحرک داری. دو روز پیش واکسن چهار ماهگیت رو زدیم دو سه ساعت بعد واکسنت گریه هات شروع شده همش ناله میکردی اینقدر راه میبردیمت تا آروم بشی شب هم بیرون راهت میبردیم . کوچولوی من اینقدر دوست داشتنی شدی که روزی صد هزار بار خدا بخاطر همچی هدیه ای شکر میکنم. کلا بچه آرومی هستی فقط شب ها موقع خواب کمی نا آرومی میکنی تا خوابت ببره گاهی هم می بریمت بیرون تا آروم بخوابی . خیلی عاشقتیم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
24 مرداد 92 11:03
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.