پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

شیرین کاری های پسرم

1392/6/18 19:15
نویسنده : مامانی
77 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام نازم دیگه داری روزای آخر 5 ماهگیت رو سپری میکنی مامانی این روزا همش بهت فکر میکتم آخه داره مرخصی 6 ماهه مامان هم تموم میشه موندم چکار کتم مهد درخشش از دی ثبت نامت کردم آخه 6 ماهه نی نی قبول نمی کنه دانشکده هم می خواد که من برگردم . گلم دارم دیونه میشم از روزی که کنارت نباشم اما پسر نازم اینو بدون اگه مامانی میره سرکار فقط برا اینه که بتونیم آینده بهتری رو برات رقم بزنیم. نانازم این روزا داری تلاش میکنی که چهار دست و پا کنی ، پاتو میکشی که تو دهنت کنی، صداهای مختلف در میاری، دور خودت می چرخی ، همش دوست داری باهات بازی کنیم توپ بازی رو خیلی دوست داری،دستات رو تا مچ میکنی تو دهنت ، بلند بلند می ختدی و قند تو دل مامان بابا آب میشه . تو بهترین هدیه خدایی. الانم با بابایی رفتی تفریح و من فرصتی کردم برات بنویسم آخه همش دوست داری کنارت باشمو بازی کنیم . عشق زندگیم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)