پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

هدیه روز مادر پرهام جون

1393/2/1 7:17
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر بود . دیروز که از مهد برداشتمت رفتیم خونه خاله جون، سجاد که از مهد اومد دیدم با یه شاخه گل و یک کارت تبریک وارد خونه شد و به مامانش گفت مامانی روزت مبارک و بوسش کرد و گل و کارتش رو که تو مهد درست کرده بودن به مامانش داد با خودم گفتم کی بشه پرهام من از این کارتا بیاره ، وقتی که اومدم در کیف مهدت رو باز کردم دیدم یه کارت توش هست روش با گل های قشنگ تزیین شده بود داخلش هم نوشته بود " مامان جون خیلی دوست دارم روزت مبارک " نمی دونی چقدر خوشحال شدم و ذوق کردم انگاری این اولین و بهترین کادوی عمرم بود که از پسر کوچولوم گرفتم اون لحظه دوباره حس قشنگ مادر بودن رو چشیدم و به خودم بالیدم . ناز گلم با ارزش ترین کادوی زندگیم همون کارت کوچولوی تو بود که از مهدت برام آوردی . الهی قربونت بشم .

یکی یه دونه ی مامان ، دو روزه که داری سه چهار قدم راه میری ، از اول فروردین فقط بلند میشدی رو پات وای می ایستادی ولی راه نمی رفتی فکر کنم تا یه ماه دیگه خوب خوب راه بری . فدای اون راه رفتنات با اون قد کوچولوت بشم عشق مامان .

اینم عکس کارت تبریک پرهام جون :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی پرهام جون
7 اردیبهشت 93 16:18
پیام ویژه روز مادر مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا. آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد ، عرش خدا به لرزه درمی‌آید. و همه‌ی فرشتگان سکوت می‌کنند تا زیباترین سمفونیِ هستی را بشنوند: لالایی مادر