پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

دایره فرهنگ لغات پرهام

1393/4/28 16:38
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان کم کم داره حرف میزنه . کلماتی که تا الان میگی عزیز دلم اینا هستن:

ماما - بابا - تاتا (تاب تاب) - ایو (الو) - داغ - درد - در - دردر - آب - هانی(ماشین) - نی نی - نای نای - ممه - زی زی (جی جی) - منم (مریم ) - ممد( محمد) - پیشی - دد - بع بع - عمه (عمو) - امید (حمید) - دا (دایی) - توتو - جیش - تو (توپ) - دداد (سجاد) - بابادی (بادکنک)

کوچولوی مامان دیگه بیرون خودش راه میره ، از پله ها خودش میتونه بالا و پایین بره . یه جفت کفش برات خریدیم که چراغ داشت اولین باری که پات کردی و بیرون رفتیم شب بود چراغاش که روشن می شد وسط خیابان می نشستی و پاتو می گرفتی بالا و بلند می گفتی إ إ إ و ذوق میکردی . یه گربه که می بینی دنبالش می دویی که بگیریش . این شب ها هم که من و تو و بابایی می ریم احیا پسری خیلی خوبی هستی و به زبون خودت مداحی می کنی و صلوات می فرستی . الهی به حق صاحب این شب های عزیز خدا تو و همه فرشته های کوچولو رو حفظ کنه و بهتون سلامتی بده . امین

پسندها (2)

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
28 تیر 93 18:25
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .