پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

من مادرم

1393/5/12 14:23
نویسنده : مامانی
192 بازدید
اشتراک گذاری

من مادرم

گاهی اوقات فکر میکنم فقط منم که اینقدر فرزندم را دوست دارم

و فکر میکنم هیچ کسی آنقدر که من عاشق فرزندمم، او عاشق فرزندش نیست

اما وقتی بی تابی یه مادر رو با حتی تب کردن بچه اش میبینم، میفهمم اووووووووووووو

هم عاشق است

من مادرم

وقتی شیرین زبونی فرزندم من را از خود بی خود میکند و آن لحظه انگار تموم دنیا رو بهم

دادن و حتی هیچ کسی نمیتواند دل مرا اینگونه بلرزاند میفهمم مادر بودن یعنی چه

 

من مادرم

اما وقتی شب تا صبح فرزندم مریض است بیدار میمانم و دعا میکنم و اشک میریزم...از هیچ

کسی انتظاری ندارم و می خواهم خودم باشم و فرزندم و خدا که ازو محافظت کند

 

من مادرم امممممممممممممممممممما

وقتی که به فرزندم میگویم دوستت دارم و او میگوید منم دوستت دارم و هی دل میدیم و

قلوه میگیرم

اما وقتی من میگویم درد و بلات تو سرم....او میگوید درد و بلای توام تو سرم....من اشک

میریزم و می گویم نه ه ه خدا نکنه پسرم.............

و این را از ته ته دلم میگویم

من عشق را با فرزندم تجربه کردم.... خدایا اگر عشق این است... به هر زنی که عاشق بچه

دار شدن است این نعمت را عطا کن تا بفهمد مادرش چه حسی داشته است و شیرینی اش

را با تمام وجودش حس کند.

حاضرم هیچکس نباشد و هیچ چیز نباشد

اما تو باشی

همیشه و همیشه باشی

سلامت باشی و شاد و خندان

من یه مادرم....

آیا توام یک مادری؟

پس مرا درک میکنی!!!

 

پسندها (2)

نظرات (0)