پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

بیست و یک هفتگیت مبارک

1391/9/13 8:50
نویسنده : مامانی
98 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم امروز وارد بیست و یکمین هفته زندگیت تو دل مامان شدی دیگه میشه گفت نصف راه رو با هم طی کردیم. الان دیگه حس شنواییت کامل شده و می تونی صداها رو بشنوی من هم سعی میکنم بیشتر باهات حرف بزنم ،برات کتاب بخونمو برات آهنگ بزارمو آواز بخونم آخه روانشناس ها میگن این کار در دوران جنینی باعث باهوش تر شدن بچه و بهتر صحبت کردنش میشه تو هم که قندک من مرتب ورجه وورجه میکنی و آروم نیستی.

این روزها دلم عجیب برایت تنگ است اینقدر با لگدهایت ذوق مرگم نکن.
کوچولوی مامان تا وقتش نرسیده نه تو میتوانی بیرون بیایی و نه من میتوانم بیایم پیش تو....
آرام باش جان مادر آرامتر..
این روزهای تنگ و تاریک تو ، این روزهای بی قراری من، این روزهای تنهایی تو ، این روزهای چشم انتظاری من ، این روزها .... این روزها عزیز دل مادر تمام میشوند!
دلم برای یک لحظه دیدارت دنیای آرزوست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)