پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

صبح یعنی طلوع ِ تو...وقتی تکونم میدهی

1391/10/16 9:21
نویسنده : مامانی
106 بازدید
اشتراک گذاری
تــــو بزرگـــــ تر میشی ، من نگران تر میشم

تو شیطون تر میشـــی ، من بی خواب تر میشم

تو رشد میکنــــی ، من درد میکشـــم

تو لگــد میزنی ، من تیــر میکشم 

و ...

اون لحظه هاست  که  ...  عاشـــق ترت میشم !

عشـــــــق کوچیکــــــــم ، تو که باشی درد کشیدن هم زیباست ، هیچ کس نمیدونه این روزا توی دل ِ من چی میگذره ، این روزا رو فقط تو به خاطر خواهی سپرد و خـــــــــدا ، حس ِ بی نظیــری ِ !

این پست بهونه ای بود برای اینکه بگـــم با وجود همه ی سختــــــی ها  فقط  105 روزه دیگه مونده برای بغــل کردنش ، به امیــــد خدا ، دعا کنین به خوبی و سلامتی بگذره .

راستی پرهام نازم بعضی از وسایلتو هم خریدیم که برات اینجا عکس چند تاشو میذارم بعد که اتاقتو چیدم عکس کاملشو میذارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام
13 بهمن 91 14:29