پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

33 هفتگی پرهام

1391/12/13 10:34
نویسنده : مامانی
54 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم از فردا دیگه میری تو 33 هفتگیت پسرم دیگه چیزی نمونده تا اومدنت حدودا 45 روز دیگه. نمی دونی پسرم چقدر دارم لحظه شماری میکنم برا اون لحظه ای که صحیح و سالم بدن تو رو تو بغلم . می خوام ساک بیمارستانتو کم کم ببندم ولی میگم نه زوده یه وقت فکر نکنی دیگه وقتشه و زودتر بیای . پسر نازم اتاقتم کامل چیده شده و تموم شده حالا سر فرصت عکس های اتاقتو هم میذارم . این روزا خیلی داره برام سخت میگذره از این لحاظ که هر روز نگرانتر میشم یه ساعت که تکون نخوردی دیگه می خوام دق کنم نانازم این روزا خیلی سکسکه هم میکنی البته من این سکسکه رو دوست ندارم همون تکونا و لگدهای محکمتو عاشقترم . نمی دونی بابایی چه احساسای قشنگی داره همش داره رویا پردازی میکنی که بدنیا بیاد این کارو میکنه اون کارو میکنه خلاصه هم برا من  و هم بابایی لحظه دنیا اومدنت ناب ترین لحظه زندگیمونه ،تو هم پسر گلم تا اون روز صبور باش و مواظب خودت باش که دنیا هم منتظر بدنیا اومدن یه فرشته آسمونی دیگه هست.

خدایا خودت حافظ این فرشته آسمونیت باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مريم
13 اسفند 91 11:04
سلام به مامان ني ني توي راه... اميدوارم خدا حافظ فرشته كوچولوهامون باشه