پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

اولین سونوگرافی

1391/6/20 8:31
نویسنده : مامانی
94 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین روز هشت هفتگیت هست عسلم. دیشب به همراه بابایی رفتیم برای اولین سونو . نمی دونی چقدر نگران بودم از شب قبل تو فکر بودمو خوابای عجیب غریب می دیدم با خودم می گفتم اگه برم سونو دکتر بگه نه اصلا حامله نیستی چی و کلی فکرای عجیب دیگه که به سرم می زد خلاصه پس از کلی نگرانی لحظه سونو رسیده بود من که داشتم از شدت دل درد بخاطر آب خوردن زیاد منفجر می شدم روی تخت دراز کشیدم تموم مدت صلوات می فرستادم که همه چی نرمال باشه وقتی دکتر تو صفحه مانیتور نشونت داد که داشتی وول می خوردی و قلبت هم می زد انگاری دنیا رو بهم دادن و خدا رو شکر کردم. کوچولوی من به اندازه یه لوبیا بودی ولی با همون ریزه ای همش وول می خوردی وقتی اومدم بیرون دیدم بابایی داره دنبالم می گرده انگاری اونم دل تو دلش نبود و منتظر بود که من حرفی بزنم و خیالشو راحت کنم. عسلم هم من هم بابایی دیشب خیلی خوشحال بودیم پس تو هم محکم و قوی باش تا روز تولدت برسه گلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:45
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184
father
4 آبان 91 15:04
تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است. از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم چه خوب شد که دنیای من شدی همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم. خدايا شكرت