پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

17 ماهگی پرهام جون

1393/5/21 13:34
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم17 ماهگیت مبارک . الان تو خواب ناز هستی و منم از این فرصت استفاده کردم تا چند خطی برات بنویسم . عزیز دلم این روزا جلو چشمام داری قد می کشی و بزرگ میشی ، شیرین کاری برا مامانی میکنی . خیلی خوبه که این روزای قشنگ رو کنار هم هستیم . چند تا کلمه دیگه هم میگی مثلا پنه (پنکه) - پنام (پرهام ) - چیس ( به صدای ماشین بزرگ میگی) - کش(کفش) 

عاشق توپ بازی هستی ، یه کلکسیون توپ داری بازم هر جا توپ می بینی می خوای ، دلت می خواد بری پارک و بدویی و جیغ بزنی و بخندی عزیزم .

می نگارم لحظه ای که در آن تو در خوابی و من برای عزیز جانم می نگارم

وجودم سرشار از وجود نازت هست، وجودی که خدا در کالبد آن روح دمید و من مسکن آن روح شدم

لبخندی به تو بخشید که با آن لبخند، لبهایمان خندان شد و گریان شد چشمانمان با گریه تو بر چشم

اشک شوق حلقه زد بر دو دیده من با شوق تو بر با من بودن

ابری شد و بارید دو چشمم ، آن لحظه که در آن آمد دنیا فرزندم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)