پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

17 هفتگیت مبارک

1391/8/16 12:20
نویسنده : مامانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم هفدهمین هفته زندگیت مبارک . در این هفته عزیزم وزن  شما حدود 155 گرم و اندازه ات حدود 12.7 سانتي متر است؛ تقريبا به اندازه يك پياز بزرگ.  مي تونی مفصلهاي خودتو تكون بدی و اسكلتت كه تا حالا به صورت غضروف نرم بود آروم آروم به استخوان تبديل مي شه. حس شنواييت در حال رشد هست. بند نافت كه شاهراه حياتت براي اتصال به جفت هست هر روز محكمتر و ضخيم تر ميشه.

کوچولوی من قدرت خدا رو می بینی که چه حکیمانه تو رو حفظ میکنه. تو هم تو شکم مامان یواش یواش داری بزرگتر میشی و کمی حال عمومی منم بهتر شده . خیلی دلم می خواد بدونم که یه دختر نازی یا یه پسر کاکل زری ولی تا 3 هفته دیگه که سونو برم باید تحمل کنم آخه دلم می خواد برم بازار و برات چیزای قشنگ قشنگ بخرم کوچولوی من.

کوچولوی من از روزی مادر شدن رو حس کردم که دیگه غذاها طعم خودشو برام از دست داد و هر چیزی رو نتونستم بخورم

از روزی مادر شدن رو حس کردم که دیگه نتونستم هر جور دلم می خواد بخوابم

از روزی مادر شدن رو حس کردم که احساس درد در شکمم کردم

 با تموم این وجود دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درسا کوچولو و مامان
16 آبان 91 12:31
سلام ای جانم مامان بااحساس یادش بخیر هفته 17 منم اون وقتا انقدر دلم می خواست واسه نی نی لباس بخرم . و باورم نمیشد با همه سختی هاش خیلی زود بگذره و به هفته های آخر برسم و و ثانیه ثانیه نزدیک شدن به ورود نی نی را بشمارم ایشالا که نی نی هرچی هست سالم باشه و خودت به راحتی هفته های اینده را بگذرونی برای منم دعا کن که زایمان راحتی داشته باشم.
your father
28 آبان 91 11:52
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی