پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

نوشته هایی بابایی

1391/8/7 7:47
نویسنده : مامانی
92 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نوشته هایی زیر رو بابایی برات تو قسمت نظرات نوشته بود که برات اینجا میزارم گلم.

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…
تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است. از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم چه خوب شد که دنیای من شدی همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم.
خدايا شكرت
 
با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)